УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Анонси


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_PREV MOD_NEWS_PRO_GK4_NSP_NEXT
Війна та погляд історика. Як життя під час катастрофи формує наше розуміння минулого
Запрошуємо до публікації у науковому фаховому журналі "Проблеми історії Голокосту: український вимір" № 16 (2024)
ХХІ МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»
УКРАЇНА ПЕРЕМОЖЕ!

Найближчі події

No events found

Фінал XIX Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів, аспірантів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності»

Протягом 29-30 вересня у форматі онлайн проходив Фінал XIX Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів, аспірантів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», організований Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Попри повномасштабну війну, розв’язану росією проти України, цього року ми отримали близько сотні заявок на участь у конкурсі, з яких на фінал потрапило 40. Протягом двох конкурсних днів учасники проводили аналогії між подіями Другої світової війни та сучасною російсько-українською війною, геноцидами ХХ ст. та сьогоденням, ділилися переживаннями та своїм баченням «уроків війни та Голокосту», котре відобразили у пошукових дослідженнях та мультимедійних розробках, поезіях та есе, відеороликах та малюнках.

Щиро вітаємо переможців!

СТУДЕНТИ, АСПІРАНТИ

І місце

Подтинченко Сергій, Вишнякова Юлія (Київський національний університет культури і мистецтв) – перформанс «Яніна Хешеліс – сліди минулого на шляху сучасності»;

Драновська Єлизавета (Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка) – серія віршів «Біль втрачених поколінь», «Вікно, заклеєне в сніжинку», «Мені 13-й минуло»

ІІ місце

Дякунчак Софія (Львівський поліграфічний фаховий коледж) – віршований твір «СІМЕЙНА САГА, або ЯК НАМАГАЛИСЯ ВБИТИ УКРАЇНУ»;

Яриш Марина (Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури) – графічний роман «Життя у страху»

ІІІ місце

Капцова Маргарита (Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури) – відеофільм «Велика історія маленької дівчинки»

Диплом «За оригінальне втілення творчої ідеї»:

Давидова Єва (Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури) – малюнок «Не стирай з пам’яті»;

Герасименко Ілля (Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури) – скульптура «Незламна надія»;

Критович Юлія (Львівський поліграфічний фаховий коледж) – малюнок «Братерство»

Диплом «За новий формат творчої роботи»:

Магалецький Андрій (Житомирський державний університет ім. І. Франка, аспірант 3-го року навчання) – «Щоденник війни: перший місяць»

 

УЧНІ

І місце

Татарінцева Дарина (Первомайський ліцей «Ерудит», Миколаївська обл.) –відеоролик «Така ж маленька дівчинка, як ти»;

Вітковська Анна (Вінницький ліцей № 26) – відеорозповідь «Дитяча розповідь із зовсім не дитячими роздумами»

ІІ місце

Векленко Надія (Лубенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №6, Полтавська обл.) – малюнок «Розстріляне дитинство – біль поколінь»;

Коломієць Владислава (Остерський ліцей № 2, Чернігівська обл.) – прозові замальовки «Дитинство, спалене війною»

ІІІ місце

Пец Марина (Навчально-виховний комплекс №10 м. Хмельницького) – науково-дослідницька робота «Голокост: європейський та український виміри Катастрофи»;

Гончаренко Катерина (ліцей «Перспектива» Доманівської селищної ради, Миколаївська обл.) – малюнок «Пам’ятати…Не забувати…»;

Головко Дар’я (Вінницький ліцей № 18) – вірші до проєкту «Шляхом нескорених»

Диплом «За оригінальне втілення творчої ідеї»:

Ігнатенко Дарина, Наконечна Мілана – творча робота «Болить…»

 

ВЧИТЕЛІ

І місце

Фонталін Сергій (Сумська спеціалізована школа № 29) – малюнок по дереву «Надія»;

Білоус Людмила (Мелітопольська гімназія № 6, Запорізька обл.) – віртуальна виставка «(Не) Дитячі обличчя «забутого» геноциду»

ІІ місце

Матковська Ірина, Ярошенко Світлана (Вінницький ліцей № 18) – методична розробка «Сторітелінг як метод вивчення теми Голокосту на уроках та в позакласній роботі»;

Авраменко Ніна (Лосинівський заклад загальної середньої освіти, Чернігівська обл.) – методична розробка «Усна історія як освітній інструмент у закладах загальної середньої освіти та позашкіллі»

ІІІ місце

Кваша Наталія (Київський коледж «Синергія») – методична розробка «Застосування методу «тригер» на уроках історії»;

Москаленко Олена (Полтавський політехнічний фаховий коледж) – методична розробка «Антисемітська пропаганда в окупаційній пресі в роки Другої світової війни»;

Рубленко Владислав (Науковий ліцей міжнародних відносин УМСФ, м. Дніпро) – спогади «Один місяць життя в окупації»

Диплом «За найкращу творчу роботу»:

Хорькова Людмила (Криворізька гімназія № 114) – есе «Перемогти, щоб «Ніколи знову»»

Диплом «За оригінальне втілення творчої ідеї»:

Бабенко Жанна (Криворізька ЗОШ № 111) – творча робота «Сім півників»;

Войтович Денис (Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 120) – есе «Чому освіта є важливою та актуальною в умовах найбільших загроз для суспільства?»

Матковська Ірина (Вінницький ліцей № 18) – візуальний матеріал для роботи на уроках історії, мистецтва, позакласних заходах з теми «Повномасштабне вторгнення Росії в Україну в листах, фотофактах, творчих роботах учнів»

Хомік Людмила (Ліцей № 1 ім. В. Газіна смт. Ратне, Волинська обл.) – оповідання «Гірка вечеря»

Диплом «За новий формат творчої роботи»:

Фесько Олена (Сумська ЗОШ №24) – творча робота «Рушник пам’яті геноцидів України ХХ–ХХІ ст.»

 

 

Новини

Війна та погляд історика. Як життя під час катастрофи формує наше розуміння минулого

Війна та погляд історика. Як життя під час катастрофи формує наше розуміння минулого

Сучасна російсько-українська війна стала наймасштабнішим конфліктом у Європі з часів завершення Другої світової війни. Українські дослідники опинилися у цій війні...

Запрошуємо до публікації у науковому фаховому журналі "Проблеми історії Голокосту: український вимір" № 16 (2024)

Запрошуємо до публікації у науковому фаховому журналі "Проблеми історії Голокосту: український вимір" № 16 (2024)

Шановні друзі, раді Вас повідомити, що триває прийом матеріалів до журналу "Проблеми історії Голокосту: український вимір" № 16 (2024).

Вийшов друком новий випуск фахового наукового часопису «Проблеми історії Голокосту: український вимір»

Вийшов друком новий випуск фахового наукового часопису «Проблеми історії Голокосту: український вимір»

Дорогі колеги! Раді повідомити, що новий випуск міжнародного реферованого щорічника «Проблеми історії Голокосту: український вимір» (№15) вже опублікований та доступний...

Наука

ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи»

ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи»

23 листопада відбулась ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи», організована Міжнародним гуманітарно-педагогічним інститутом «Бейт-Хана» (м. Дніпро) за...

Восьма Щорічна конференція Німецько-Української комісії істориків

Восьма Щорічна конференція Німецько-Української комісії істориків

10-12 вересня у Варшаві (Польща) проходила щорічна конференція Німецько-Української комісії істориків «Ранньомодерна державність і суспільство на українських землях: форми та...

Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми теорії та методики навчання історії»

Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми теорії та методики навчання історії»

10 травня у форматі онлайн пройшла Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми теорії та методики навчання історії», організована Запорізьким національним університетом...

Освіта

Освітнє заняття з історії для учнів Наукового ліцею міжнародних відносин

Освітнє заняття з історії для учнів Наукового ліцею міжнародних відносин

04 березня на базі Наукового ліцею міжнародних відносин Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро) відбулося освітнє заняття «Сучасна війна через...

Вебінар «Історичні перекручення в рашистській пропаганді – та історія середньовічної України в новому підручнику історії для 7 класу»

Вебінар «Історичні перекручення в рашистській пропаганді – та історія середньовічної України в новому підручнику історії для 7 класу»

20 лютого відбувся «історичний вебінар» Інституту «Ткума» та УОВЦ «Оріон» на тему «Історичні перекручення в рашистській пропаганді – та історія...

Вебінар для освітян «Підручник інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ» (7 клас): цікавий для учнів, зручний для вчителів»

Вебінар для освітян «Підручник інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ» (7 клас): цікавий для учнів, зручний для вчителів»

Дорогі колеги! 07 лютого відбувся черговий «історичний вебінар» Інституту «Ткума» та УОВЦ «Оріон». Тема вебінару: «Підручник інтегрованого курсу «Історія: Україна...

Просвіта

Історичний клуб «Юдаїзм та інші релігії, національні питання в історії»

Історичний клуб «Юдаїзм та інші релігії, національні питання в історії»

19 січня відбулось заняття Історичного клубу Інституту «Ткума», який відновив свою роботу наживо. Захід відбувся у рамках просвітницького проєкту «Рандеву...

Дніпровський історичний клуб "Рафаїл Лемкін і совєцька політика геноциду в Україні"

Дніпровський історичний клуб "Рафаїл Лемкін і совєцька політика геноциду в Україні"

01 липня Інститут "Ткума" разом із Українським інститутом національної пам’яті, Музеєм «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні», Офісом програми...

Дніпровський історичний клуб «Голодомор 1932–33 рр.: механізми замовчування»

Дніпровський історичний клуб «Голодомор 1932–33 рр.: механізми замовчування»

24 листопада в Інституті «Ткума» у рамках Дніпровського історичного клубу пройшла публічна лекція, присвячена пам’яті жертв Голодомору. Заняття на тему...