УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Протягом 27-29 вересня у Києві проходив Фінал XIV Міжнародного конкурсу творчих робіт школярів, студентів, аспірантів і вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», організований Українським інститут вивчення Голокосту «Ткума»  за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Цього року на конкурс було надіслано 250 творчих робіт з усієї України, у тому числі, з Луганської обл. і Криму. Із них 56 робіт були визнані найкращими та обрані членами журі до участі у фіналі. Фіналістами цього року стали 12 студентів, 25 вчителів - причому не лише історії, а й української мови, літератури, права - та 25 школярів.

За результатами захисту місця розподілилися наступним чином:

СТУДЕНТИ

У номінації «Науково-дослідницькі роботи»:

ІІІ місце – Цимбалюк Катерина (Житомир) з роботою «Антисемітизм у сучасній Україні: міфи та реальність» та Чернявський Ерік (Херсон) з темою дослідження «Образ Голокосту у масовій культурі ІІ-пол. ХХ – поч. ХХІ ст.».

ІІ місце – Трусько Богдан «Діяльність вахманів з України у таборах смерті на території Польщі» (Дніпро), Ланевська Марія «Модель поведінки особистості в умовах Голокосту: психологія вибору» (Харків), Огерук Вікторія «Своерідність праведників світу у творах Р. Лігоцької «Дівчинка у червоному плащику» та Е.-Е Шмітта «Дитя Ноя»» (Івано-Франківськ).

І місце – Магалецький Андрій «Війна як спосіб відродження імперських амбіцій» (Житомир) та Скібчик Анна «Антисемітська пропаганда на шпальтах газети «Волинь» та журналу «Український хлібороб»: порівняльний аналіз» (Рівне).

У номінації «Творча майстерність»:

ІІІ місце – Клімов Володимир «Голокост: страшні сторінки трагедії (колекція буктрейлерів» (Полтава).

ІІ місце – Кравчук Анна-Марія «Після пульсу» (Львів), Водян Марина, Горбач Юлія «Вічна пам’ять у наших серцях» (Одеса), Предко Світлана «Хто рятує одну людину – той рятує світ» (Дніпро).

І місце – Яськів Тетяна, Кравчук Анна-Марія «Дівчинка в зеленому светрі» – мультиплікаційний фільм про маленьку єврейську дівчинку, яка переховувалась у Львові в період нацистської окупації (Львів)

ВЧИТЕЛІ

У номінації «Педагогічна майстерність»:

ІІІ місце – Амеліна Ольга «Навчальні диктанти для учнів 7-11 кл. на тему: «Уроки війни та Голокосту» (для учителів української мови та літератури)» (Одеса), Негматов Валерій, Кукуста Тетяна «Історико-філологічний вимір Голокосту (інтегрований урок з елементами проектої діяльності)» (Луганська обл. Сєвєродонецьк), Єсипенко Людмила, Черненко Тетяна «Війна з жіночим обличчям (фільм про жіночі долі війни, жінок з Ніжинщини)» (Чернігівська обл., Ніжинський р-н).

ІІ місце – Павлюк Ірина «Діти і війна: осмислення уроків історії. Загартовані війною» (Тернопільська обл.), Кучер Ольга «Теорія і практика формування ключових соціальних цінностей-толерантності та патріотизму – у сучасних умовах: філософський, етичний, психологічний, історичний та політичний аспекти» (Севастополь), Буланов Юрій «Тести до навчального посібника І. Щупака «Голокост в Україні: пошуки відповідей на питання історії» (Харківська обл.), Єсипенко Людмила «Виховний захід: «Історію не перепишеш, пам’ять не зітреш…»» (Чернігівська обл., Ніжинський р-н), Зіновчук Леся «Історична драматизація «Українці – Праведники народів світу»» (Житомирська обл.).

І місце – Пилипчук Тарас «Використання щоденників Івана Крутія як історико-краєзнавчого джерела для формування критичного мислення учнів під час вивчення теми «Друга світова війна» (Рівне)», Соловій Ярослава «План-конспект з української літератури для учнів 11 класу на тему: «Новела «Я (Романтика)». Проблема добра і зла, внутрішнього роздвоєння людини. Жорстокість і фанатизм головного героя»» (Запоріжжя), І місце – Мазур Марина, Мазур Євген «Розгорнутий план-конспект з курсу за вибором «Вчимося бути громадянами» на тему: «Участь місцевих жителів у вирішенні справ громади: толерантність і спілкування»» (Закарпаття), Карімова Анжела, Олена Майданик «Методична розробка музейного уроку-квесту з історії України в 11 кл. на тему «Наш край в роки Другої світової війни (1939–1945 рр.)»» (Чернівці), Гривняк Оксана «Методичні матеріали для проведення інтелектуально-динамічної гри-квесту «Львів мультикультурний»» (Львів), Дубок Тетяна «Єврейська історія Кропивницького (фільм)», (Знам’янка, Кіровоградська обл.).

У номінації «Науково-дослідницька робота»:

ІІ місце – Іванько Ганна «Євреї в УПА. Історія в іменах» (Жашківський р-н, Черкаська обл.).

І місце – Снегірьов Валерій «Наслідки Операції «Вісла» на Луганщині (двічі депортовані лемки)» (Лисичанськ, Луганська обл.).

У номінації «Мультимедійні технології навчання»:

ІІ місце – Москаленко Олена «Методична розробка веб-квесту «Трагедія Голокосту крізь призму мистецтва»» (Полтава).

І місце – Ткачук Юлія, Юренко-Слічна Наталя Веб-сайт «Катастрофа (ШОА) на Вінничині» (Вінниця), Рудий Олег «Електронний посібник «Віртуальна подорож концентраційними таборами»» (Хмельницький).

У номінації «Пошукове дослідження»:

ІІ місце – Ташкевич Людмила «У безодні нацистського пекла: регіональний аспект» (Асканія-Нова, Херсонська обл.).

УЧНІ

У номінації «Науково-дослідницька робота»:

ІІ місце – Ляшенко Олена «Щоб пам’ятали: комеморація у світовому кінематографі» (Куп’янськ Харківська обл.).

І місце – Котенджи Едуард «Регіональні ЗМІ Донеччини: їхня роль і місце у формуванні національно-державницької позиції жителів регіону на початку зародження сепаратистського руху» (Бахмут, Донецька обл.), Гуга Єлизавета «Він жертвує життям своїм для спасіння інших…» (Життя і служіння Феоктиста Смельницького) (Чернігівська обл., Ніжинський р-н), Лиско Софія «Молодіжна політика нацистів у сфері пропаганди та агітації на теренах Німеччини та окупованої території України: порівняльний аналіз» (Запоріжжя).

У номінації «Пошукове дослідження»:

ІІ місце – Мершинець Ірина «Чужого болю не буває… Праведник народів світу – Устинія Петренко» (Документальний фільм з елементами художньої драматизації) (Чернігівська обл., Ніжинський р-н); Перловська Дар’я ««Сторінки ненаписаного роману (Будинок Каневського. Історія сім’ї)»» (Лубни, Полтавська обл.), Товмач Вікторія «Пекучий біль бабиного літа» (Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.).

І місце – Харітонова Діана «Чернівецький Темпль як відображення долі єврейської громади м.Чернівці»(Чернівці), Лук’яненко Світлана «Трагедія Голокосту очима єврейської дівчинки: спогади Дусі Школьник (Куперман)» (Луганська обл., Сєвєродонецьк), Слічна Ярослава, Ткачук Владислав ««Колір очей моєї мами?! Не пам’ятаю…» – Діти і війна: осмислення уроків історії» (Вінниця), Паньків Соломія «Світ, що згас…» (трагедія Голокосту в Підволочиську через призму долі Юрія Вайнберга) (Підволочиськ, Тернопільська обл.). 

У номінації «Мультимедійні технології навчання»:

ІІ місце – Злотар Катерина «Винищення єврейського населення на території Чернівецької області в часи Голокосту» (Чернівці).

І місце – Прокопчук Владислав «Електронний посібник «Єврейські сторінки історії Кривого Рогу»» (Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.). 

У номінації «Художня майстерність»: 

ІІІ місце – Подтинченко Сергій «Розколота світлина єврейської родини – розстріляне життя єврейського народу» (Одеса).

ІІ місце – Гужва Надія «Друзі (Композиція за мотивами худ. фільму «Хлопчик в смугастій піжамі»)» (Дніпро), Дацюк Діана «Втрачені надії» (Червоноград, Львівська обл.).

І місце – Саламатін Олександр «Мое не наступившее завтра» (Мелітопольський р-н, Запорізька обл.), Сіробаба Валерія «Об’єднані пам’яттю» (Суми), Мельник Ерік – скульптура «Загублене дитинство» (Чигиринський р-н Черкаська обл.), Паршина Олександра – малюнки за однойменним посібником «Тропою пам’яті» (Одеса), Курява Марія «Живи…» (Полтава), Бондаренко Катерина «Забутий геноцид» (витинанка, присвячена трагедії ромів під час Другої світової війни) (Чернігівська обл., Ніжинський р-н), Соколюк Діана «Триптіх «Вікна»» (Доманівський р-н Херсонська обл.), Торубарова Поліна «Мірусина казка або Мій янгол – бабуся Єва» (Куп’янськ, Харківська обл.).