УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Науково-практична конференція «Сучасний музей як джерело формування ідентичностей»

5-6 грудня у ДНІМ ім. Д. Яворницького проходила науково-практична конференція «Сучасний музей як джерело формування ідентичностей» з нагоди 170-ліття Дніпропетровського національного історичного музею імені Д. І. Яворницького.

З доповідями, присвяченими різноманітним актуальним питанням музейної справи, виступили не тільки музеологи, а й освітяни, викладачі, громадські діячі: Тетяна Лисенко (Національний заповідник «Хортиця»); Любов Чернова (ГО «Відкрите знання»); д-р Олег Репан (Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара); д-р Людмила Сорочук (Київський національний університет ім.Тараса Шевченка) та багато інших.

Д-р Ігор Щупак виступив із доповіддю-презентацією «Роль музею у формуванні спільної української історичної пам’яті (на прикладах Праведників народів світу, доброчинців у часи Голодомору та інших)», зупинившись, зокрема, на різних ступенях ідентичності в роботі музею, серед яких – родова (родинна; бо історія родини – складова історії народу), регіональна, етнічна, національно-культурна (українська, що включає до себе культури українців різного етнічного походження, як власне етнічних українців – так і українських росіян, євреїв, киримли, поляків тощо), цивілізаційна (модерна європейська).

«У нашій країні формується українська політична нація, яка складається з українців різного етнічного походження, має в центрі українство та орієнтується на Європу; і у ході цього складного процесу маємо стверджувати основи ідентичності – загальнолюдські, європейські цінності, українську мову, культуру й освіту, історична пам’ять, - зазначив д-р Щупак. – Власне, музеї, як і інші науково-просвітницькі інституції, мають відповісти на питання – Якою має бути спільна історична пам’ять представників української політичної нації, і як її формувати».