03 грудня в приміщенні Міністерства освіти і науки України у Києві відбулась нарада, участь в якій взяв д-р Ігор Щупак, співавтор згаданої Концепції. Відкрили зібрання д-р Ігор Хворостяний, очільник директорату шкільної освіти МОН України, та керівники Робочої групи з розробки «Концептуальних засад реформування шкільної історичної освіти»: Раїса Євтушенко, головна спеціалістка МОН України, і д-р Людмила Гриневич, докторка історичних наук, директорка Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору.
Завданням схвалених МОН «Концептуальних засад» Людмила Гриневич визначила поглиблення викладання історії України без ізоляціонізму, із розумінням важливого у світовій історії; суттєвого збільшення навчального часу на викладання історії в школі та запровадження концентрів – такого підходу, при якому учні осягатимуть матеріал на різних етапах навчання, дістаючи спочатку елементарні знання, а далі вивчаючи все більш поглиблено.
В обговоренні «Концептуальних засад» та шляхів її запровадження в системі історичної освіти взяли участь відомі українські вчені – проф. Наталія Старченко, проф. Ігор Гирич, проф. Костянтин Баханов (онлайн), а також вчителі історії, методисти, автори підручників.
Природно, що серед «складних питань історії», які мають вивчати учні, особливе місце займають геноциди.
Робота над документом та «дорожньою картою» до неї буде продовжена на серії семінарів, що відбудуться в Києві в першій половині 2025 р.
http://tkuma.dp.ua/ua/2015-02-17-11-50-31/novosti/3842-narada-v-mon-ukrajini-shchodo-kontseptualnikh-zasad-reformuvannya-shkilnoji-istorichnoji-osviti#sigProId09741a9437