УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Нарада в МОН України щодо «Концептуальних засад реформування шкільної історичної освіти»

03 грудня в приміщенні Міністерства освіти і науки України у Києві відбулась нарада, участь в якій взяв д-р Ігор Щупак, співавтор згаданої Концепції. Відкрили зібрання д-р Ігор Хворостяний, очільник директорату шкільної освіти МОН України, та керівники Робочої групи з розробки «Концептуальних засад реформування шкільної історичної освіти»: Раїса Євтушенко, головна спеціалістка МОН України, і д-р Людмила Гриневич, докторка історичних наук, директорка Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору.

Завданням схвалених МОН «Концептуальних засад» Людмила Гриневич визначила поглиблення викладання історії України без ізоляціонізму, із розумінням важливого у світовій історії; суттєвого збільшення навчального часу на викладання історії в школі та запровадження концентрів – такого підходу, при якому учні осягатимуть матеріал на різних етапах навчання, дістаючи спочатку елементарні знання, а далі вивчаючи все більш поглиблено.

В обговоренні «Концептуальних засад» та шляхів її запровадження в системі історичної освіти взяли участь відомі українські вчені – проф. Наталія Старченко, проф. Ігор Гирич, проф. Костянтин Баханов (онлайн), а також вчителі історії, методисти, автори підручників.

Природно, що серед «складних питань історії», які мають вивчати учні, особливе місце займають геноциди.

Робота над документом та «дорожньою картою» до неї буде продовжена на серії семінарів, що відбудуться в Києві в першій половині 2025 р.