27 серпня у Дніпровській академії неперервної освіти пройшла серпнева нарада-вебінар керівників методичних об’єднань вчителів історії, правознавства та громадянської освіти. Тема заходу – «Особливості предметних компетентностей. Методика залучення інформаційних освітніх каналів/платформ для сприйняття наочності у навчальному процесі». Модерувала вебінар завідувач навчально-методичної лабораторії соціально-гуманітарних дисциплін ДАНО Людмила Базилевська.
Під час наради-вебінару обговорювалися інноваційні методики удосконалення освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти через вдосконалення предметних компетентностей, особливості залучення інформаційних освітніх каналів для ефективного формування змісту історичної, правознавчої та громадянської освіти, можливості он-лайн співпраці вчителів історії, правознавства та громадянської освіти із методичними ресурсними інтернет-платформами тощо.
До участі в освітньому заході було запрошено керівника освітнього відділу Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» Ірину Піскарьову та д-ра Ігоря Щупака, який представив нові атласи та авторські підручники з історії. «Я говорив про гейміфікацію, змішане навчання, «перевернутий клас». До речі, саме в рамках методики «перевернутий клас» особливу роль набуває підручник, з яким має самостійно працювати учень. Очевидно, це приваблює більше, коли в підручнику є QR-коди з найрізноманітнішими завданнями, які діти виконуватимуть на смартфонах чи в комп’ютері; короткі відеофільми та інтерактивні завдання», – зазначив д-р Щупак.
http://tkuma.dp.ua/ua/obrazovanie/proekti-dlya-uchiteley/2648-cerpneva-narada-vebinar-u-dniprovskij-akademiji-neperervnoji-osviti#sigProIdd6b208f797