12 березня відбувся «історичний вебінар» Інституту «Ткума» та УОВЦ «Оріон» на тему: «Українська шляхта; право і честь; чому історія може навчити молодь». Запрошеним спікером була проф. Наталія Старченко, наукова співробітниця Інституту української археографії та джерелознавства імені Михайла Грушевського й Інституту історії України НАН України, співавторка та наукова редакторка підручників з історії для 8 класу УОВЦ «Оріон». Модерував онлайн-зустріч д-р Ігор Щупак.

 27-30 січня в Ужгороді відбулося XXIV засідання Українсько-Польської комісії щодо вдосконалення змісту шкільних підручників з історії та географії. Цього року відкриття міждержавної комісії, що функціонує від 1995 р., було присвячено Міжнародному дню пам’яті жертв Голокосту.

27 січня у приміщенні Закарпатської обласної державної адміністрації відбулась Церемонія пам’яті, присвячена цій даті. До істориків-освітян та науковців звернулися Мар’яна Марусинець, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації (м. Ужгород); д-р Ігор Щупак, директор Інституту «Ткума», член Міжнародної ради Освенцимської (Польща), член Українсько-Польської Комісії експертів з питань удосконалення змісту шкільних підручників; Раїса Євтушенко, головний спеціаліст відділу змісту освіти, позашкільної та виховної роботи Директорату шкільної освіти МОН України, секретар Українсько-Польської комісії експертів; д-р Єгор Врадій, заступник директора Інституту «Ткума», член Українсько-Польської Комісії експертів; д-р Фаїна Винокурова, заступник директора з питань науково-методичної роботи Державного архіву Вінницької області, Заслужений діяч культури України (м. Вінниця); Ірина Піскарьова, керівник освітнього відділу Інституту «Ткума».

21-22 січня в Києві відбувся XVI Всеукраїнський методичний семінар для освітян «Нова українська школа: навчання / знання про Голодомор та інші геноциди», організований Українським науково-дослідним та освітнім центром вивчення Голодомору (HREC in Ukraine). Це перший із серії семінарів у 2025 р. під загальною темою «Як розповідати історію українським дітям», у рамках яких провідні науковці, методисти, автори програм і підручників обговорюватимуть процес творення змісту майбутніх навчальних матеріалів з історії України та світу: що є найвагомішим з того, що має бути представлене у підручниках, хто є герої, а хто злочинці, як говорити про трагічні явища воєн і геноцидів, не травмуючи дитину, а допомагаючи їй стати сильнішою, як вписати українську історію в європейську і світову, але при цьому не втратити, а увиразнити своє. До участі у заході був запрошений д-р Ігор Щупак.

03 грудня в приміщенні Міністерства освіти і науки України у Києві відбулась нарада, участь в якій взяв д-р Ігор Щупак, співавтор згаданої Концепції. Відкрили зібрання д-р Ігор Хворостяний, очільник директорату шкільної освіти МОН України, та керівники Робочої групи з розробки «Концептуальних засад реформування шкільної історичної освіти»: Раїса Євтушенко, головна спеціалістка МОН України, і д-р Людмила Гриневич, докторка історичних наук, директорка Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору.

2-3 листопада в Ужгороді відбулася серія просвітницьких заходів, організованих Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума»., Головна увага була зосереджена на історії Катастрофи європейського єврейства, формах опору нацистському геноциду та моральних дилемах, які постають перед особистістю у часи воєн і геноцидів. Такі заняття є не лише важливою частиною історичної пам’яті, а й потужним інструментом громадянського виховання та формування критичного мислення у сучасному суспільстві.

Освітні заходи провели д-р Єгор Врадій, заступник директора Інституту з наукової роботи, та д-р Фаїна Винокурова, провідна дослідниця історії Голокосту в Україні, заступниця директора Державного архіву Вінницької області з науково-методичної роботи.

Наступна