- Деталі
09 серпня відбувся онлайн семінар для українських освітян – вчителів історії та науковців, – організований Інститутом «Ткума» та Єврейським музеєм Берліна.
Протягом цілого дня на учасників чекала насичена освітня програма. Українські педагоги мали змогу зустрітися онлайн зі співробітниками Єврейського музею Берліна, обговорити освітні та просвітницькі музейні проєкти, присвячені єврейській історії, трагедії Голокосту та проблемам меморіалізації.
Детальніше: Онлайн-семінар Інституту «Ткума» та Єврейського музею Берліна
- Деталі
27 липня відбувся черговий вебінар Інституту "Ткума" та УОВЦ "Оріон" для освітян, тема якого була визначена як "Чи треба проводити конкурс під час війни?".
Серед питань, які обговорювалися під час онлайн-заходу:
• Створюємо творчу роботу: що надихає, які питання виникають?
• Чому важливі родинні історії у вивченні історії?
• Як підготувати конкурсну роботу з використанням мультимедійних технологій?
• Онлайн-захист роботи: як підготуватися і не боятися?
• Які міжнародні семінари будуть наступним етапом розвитку проєктів переможців конкурсу?
Детальніше: Вебінар для освітян "Чи треба проводити творчий конкурс під час війни?"
- Деталі
13 липня відбувся черговий «історичний» вебінар Інституту «Ткума» та УОВЦ «Оріон». Тема онлайн-заходу була обрана надзвичайно актуальна – «Чи був СРСР імперією? І чим тоді є сучасна росія?..».
Детальніше: Історичний вебінар «Чи був СРСР імперією? І чим тоді є сучасна росія?..»
- Деталі
18 травня відбувся «історичний вебінар» Інституту "Ткума" та УОВЦ "Оріон" на тему "ВОЄННА ІСТОРІЯ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ".
Були розглянуті, зокрема, такі питання:
- що учні мають знати з історії воєн?
- як розповідати про сучасну російсько-українську війну учням та їх батькам?
- про що йдеться в новій книзі «Воєнно-історичний опис російсько-української війни (лютий березень 2022 року)», та інше.
Детальніше: Історичний вебінар "Воєнна історія у шкільному курсі історії"
- Деталі
10 травня відбувся онлайн семінар Інституту «Ткума» для вчителів історії Сумської області. Його учасниками стали понад 40 освітян. Серед основних питань, які обговорювалися: як викладати історію Другої світової війни у контексті нинішньої російсько-української війни; які зміни мають актуалізувати діючу державну Програму з історії України та всесвітньої історії для старших класів; як чітко формулювати терміни й поняття, зокрема «геноцид», страшним «класичним» прикладом якого був Голокост.