Музейне заняття для учнів Петриківської школи

Все більшої популярності набирають музейні уроки, які проводять співробітники Інституту «Ткума» та Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» для школярів. До участі у таких уроках долучають своїх учнів вчителі Дніпропетровська та області.

Міжнаціональний семінар для молоді

14-20 вересня у м. Освенцим (Польща) відбувся міжнаціональний семінар для молоді «Спогади про Освенцим і Голокост», організований Центром зустрічей молоді в Освенцимі та Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Учасники з України, Польщі та Німеччини протягом тижня обговорювали проблеми пам’яті про Голокост. Насичена програма семінару включала екскурсії по таборах смерті Аушвіц і Біркенау, воркшопи, лекції, круглі столи та дискусії. Важливою частиною програми стали презентації національної пам’яті про Голокост від кожної групи учасників.

 

Міжнародний літній табір для єврейської молоді

З 26 по 31 серпня близько 100 студентів з різних куточків України та близького зарубіжжя зібралися разом, щоб провести п'ять незабутніх днів у літньому таборі, що його щорічно організовує молодіжна організація «Гілель».
Місцем зустрічі цього року стало мальовниче село Маньківка, розташоване в Уманському районі Київської області. Атмосфера справжнього українського села та чудові краєвиди налаштовували на активний відпочинок й інтелектуальний розвиток. Тут знайшлося місце і заняттям з єврейської історії та традицій, і зустрічам з цікавими гостями, і роботі в творчих майстернях, і веселим вечірнім заходам.

Літня школа у Львові

14 липня – 8 серпня в центрі Центр міської історії (м. Львів) пройшла літня школа «Єврейська історія та багатоетнічне минуле: дискусії та підходи до вивчення суспільства, культури та спадщини у Центральній та Східній Європі». Учасниками школи стали 18 молодих вчених, що були відібрані на конкурсній основі напередодні, серед них – д-рОлександра Леонова, науковий співробітник Інституту «Ткума».
Школа має на меті привернути увагу молодих дослідників до багатоетнічного минулого України. Школа фокусувалася на єврейській історії та культурі України і загалом Центрально-Східної Європи, проте пропонувала більш комплексний підхід, представляючи різні національні, соціальні та індивідуальні перспективи. Такий підхід має на меті стимулювати істориківдо впровадження міждисциплінарних підходів та багатовимірних аспектів до вивчення суспільств, які в минулому мали багатоетнічну та багатокультурну складову, заохочувати до впровадження нових контекстів в дослідженнях історії України.