УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

6–7 лютого на базі історичного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара пройшов ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України з історичних дисциплін.
Цього року Український інститут вивчення Голокосту «Ткума» виступив партнером проведення конкурсу. Участьу роботі комісії з оцінки захисту робіт у секціях «Історія України» та «Історичне краєзнавство» взяли участь директор інституту д-р Ігор Щупак  та науковий співробітник магістр Денис Шаталов.
У своєму вітальному слові д-р Щупак наголосив на необхідності вивчення трагічних подій ХХ сторіччя як основи для формування толерантності у сучасному суспільстві. Директор інституту розповів учням та їх науковим керівникам про перспективи співпраці юних дослідників з Інститутом, зокрема про можливість взяти участь у всеукраїнських та міжнародних семінарах і конкурсах. Окрім того, Інститут «Ткума» планує видання збірника кращих робіт.

Все більшої популярності набирають музейні уроки, які проводять співробітники Інституту «Ткума» та Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» для школярів. До участі у таких уроках долучають своїх учнів вчителі Дніпропетровська та області.

14-20 вересня у м. Освенцим (Польща) відбувся міжнаціональний семінар для молоді «Спогади про Освенцим і Голокост», організований Центром зустрічей молоді в Освенцимі та Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Учасники з України, Польщі та Німеччини протягом тижня обговорювали проблеми пам’яті про Голокост. Насичена програма семінару включала екскурсії по таборах смерті Аушвіц і Біркенау, воркшопи, лекції, круглі столи та дискусії. Важливою частиною програми стали презентації національної пам’яті про Голокост від кожної групи учасників.

 

З 26 по 31 серпня близько 100 студентів з різних куточків України та близького зарубіжжя зібралися разом, щоб провести п'ять незабутніх днів у літньому таборі, що його щорічно організовує молодіжна організація «Гілель».
Місцем зустрічі цього року стало мальовниче село Маньківка, розташоване в Уманському районі Київської області. Атмосфера справжнього українського села та чудові краєвиди налаштовували на активний відпочинок й інтелектуальний розвиток. Тут знайшлося місце і заняттям з єврейської історії та традицій, і зустрічам з цікавими гостями, і роботі в творчих майстернях, і веселим вечірнім заходам.

14 липня – 8 серпня в центрі Центр міської історії (м. Львів) пройшла літня школа «Єврейська історія та багатоетнічне минуле: дискусії та підходи до вивчення суспільства, культури та спадщини у Центральній та Східній Європі». Учасниками школи стали 18 молодих вчених, що були відібрані на конкурсній основі напередодні, серед них – д-рОлександра Леонова, науковий співробітник Інституту «Ткума».
Школа має на меті привернути увагу молодих дослідників до багатоетнічного минулого України. Школа фокусувалася на єврейській історії та культурі України і загалом Центрально-Східної Європи, проте пропонувала більш комплексний підхід, представляючи різні національні, соціальні та індивідуальні перспективи. Такий підхід має на меті стимулювати істориківдо впровадження міждисциплінарних підходів та багатовимірних аспектів до вивчення суспільств, які в минулому мали багатоетнічну та багатокультурну складову, заохочувати до впровадження нових контекстів в дослідженнях історії України.