УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» НА МІЖНАРОДНОМУ КНИЖКОВОМУ ФЕСТИВАЛІ BOOKSPACE

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УЧАСНИКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОСВІТНЬОГО СЕМІНАРУ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

Категорія: Мультимедіа
Видавництво: «Розумники»
Бібліотека: Публікації Ткуми
Місто: Дніпропетровськ
Рік: 2015

Перегляди: 3577

  5 / 1
- +  

Опис

«Всесвітня історія. 11 клас. Частина 1. Друга світова війна» - це сучасний інтерактивний навчальний засіб, який є першою частиною мультимедійного навчального комплекту дисків для 11 класу з всесвітньої історії. Підручник присвячений історії Другої світової війни та складається з п’яти розділів, що висвітлюють  за хронологією перебіг та зміст подій. Особлива увага приділяється встановленому нацистською Німеччиною та її союзниками «новому порядку» та Голокосту на окупованих територіях.

Зміст підручника відповідає навчальній програмі з всесвітньої історії Міністерства освіти і науки України та супроводжується різноманітними мультимедійними засобами, а саме: дикторський супровід, кадри кінохроніки, фото, карти, ілюстрації.  Для перевірки знань передбачені контрольні запитання та завдання, тести.

Застосування сучасних технологій при викладанні навчального матеріалу, використання фрагментів історичних документів, довідкова та додаткова інформація, словник термінів спрямовані на формування інтересу учнів до історії та підвищення ефективності навчання.