19 квітня у «Агентстві розвитку Дніпра» відбулась представницька бренд-сесія, метою якої, як зазначили організатори, стало обговорення із громадкістю, представниками різних спільнот міста, галузевими топ-менеджерами бізнесу, освіти, місцевого самоврядування синергетичного ефекту формування нового бренду міста Дніпро з проекцією розвитку ділового туризму та залучення інвестицій. Взяти участь в обговоренні було запрошено директора Інституту «Ткума» і Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» д-ра Ігоря Щупака.
На відкритті заходу виступили директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко, Керівник напрямку ребредингу та іміджу Агентства Ярослав Ярошенко, завідувач кафедри географії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка Олександр Дмитрук, експерт з питань брендингу територій та гастрономічного туризму, доцент кафедри географії України КНУ Олена Мотузенко.
Учасниками бренд-сесії було створено умовні робочі групи, які за результатами доповідей спікерів обговорили сильні та слабкі сторони Дніпра, загрози та можливості розвитку нашого міста.
За матеріалами сайту «Агентства розвитку Дніпра» http://dda.dp.ua
https://tkuma.dp.ua/ua/2015-02-17-11-50-31/novosti/1483-brend-sesiya-u-agentstvi-rozvitku-dnipra#sigProId375fb0b7d3