18 грудня завершився відбірковий етап обласного конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Історія». Після конкурсних випробувань, серед яких були «Методичний експромт», «Практична робота», «Тестування», найбільшу кількість балів набрали п’ятеро вчителів:

17 грудня у Дніпрі розпочався обласний тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Історія».. Вчителі історії із Дніпра, Кам'янського, Кривого Рогу, Вільногірська, Марганця, Павлограда, Синельникового та із сільських громад Апостолівського, Софіївського, Синельниківського та Покровського районів представили інноваційні, творчі та креативні педагогічні ідеї, які вони втілюють на уроках історії та поділились методикою їх проведення. Головою журі обласного етапу конкурсу є д-р Ігор Щупак.

12 грудня д-р Ігор Щупак провів лекцію-презентацію, присвячену інноваційним методам і способам навчання, для майбутніх освітян – студенток Міжнародного гуманітарно-педагогічного інституту «Бейт Хана» – та викладачів.

10 грудня в Українському інституті вивчення Голокосту «Ткума» відбувся черговий освітній семінар для вчителів історії Дніпропетровської області, організований спільно з Дніпровською академією неперервної освіти і Музеєм «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні».

27–28 листопада у Чернігові проходив Всеукраїнський науково-практичний семінар «Нові стандарти, програми, підручники та виклики шкільної історичної освіти», організований Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Перед учасниками семінару – методистами обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та вчителями історії – головний спеціаліст директорату дошкільної та шкільної освіти Міністерства освіти і науки України Раїса Євтушенко поставила завдання пошуку відповідей на ті виклики, які стоять сьогодні перед шкільною історичною освітою.

Наступна