Історичний вебінар «Нові підручники історії для 8 класів: інструмент для вчителя, мотивація для учня; засіб від нудьги»

10 березня пройшов історичний вебінар Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» і Українського освітянського видавничого центру «Оріон». Тема освітнього заходу – «Нові підручники історії для 8 класів: інструмент для вчителя, мотивація для учня; засіб від нудьги». 

Спікерами під час вебінару були члени авторського колективу підручників історії для 8 класу видавництва «Оріон»: Олена Бурлака, учитель історії, переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2016» у номінації «Історія», Заслужений учитель України (Черкаська область); Наталія Власова, учитель-методист, призер Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року - 2016» у номінації «Історія», методист Методичного центру при департаменті гуманітарної політики Дніпровської міської ради (м. Дніпро); Ірина Красуцька, головна редакторка УОВЦ «Оріон», членкиня Національної спілки журналістів України, лауреатка Міжнародної премії «Тріумф» (м. Київ); Владислав Кронгауз, фіналіст зонального етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Історія», учитель історії КЗ «Харківська спеціалізована школа ІІ–ІІІ ступенів № 3» (м. Харків); Ірина Піскарьова, учитель-методист, керівник освітніх програм Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума»; Дмитро Секиринський, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, учитель історії Запорізького багатопрофільного ліцею «Перспектива» (м. Запоріжжя); Наталія Старченко, доктор історичних наук, старший науковий співробітник відділу теорії і методики археографії та джерелознавчих наук Інституту української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України (м. Київ); д-р Ігор Щупак.

Серед питань, які викликали жваве обговорення учасників вебінару, зокрема:

• Як викладати історію України «не за Грушевським»?

• Хто такі «ляхи», з якими воювали козаки?

• Чи були розбійниками гайдамаки та опришки?

• «Український Всесвіт»: що означає «українське бачення історії»?

• Кардинал Рішельє та його котики: як «залюднити» історію?

• Що приховують QR-коди, і чи всі «хмаринки слів» породжують думку?

Запис вебінар вже доступний для перегляду.