20 грудня відбувся першй вебінар для учнів та студентів у рамках проєкту «КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА ЯК ОСНОВА УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ПРОТИСТОЯННЯ РОСІЙСЬКІЙ АГРЕСІЇ». Заняття для різних категорій слухачів протягом 20-23 грудня проводитимуть відомі вчені, талановиті вчителі, і наші Герої – офіцери Збройних Сил України.

У рамках першого вебінару відбулись такі виступи:

12-13 грудня в Ужгороді проходив Всеукраїнський науково-практичний семінар «Оновлені програми з історії України: як викладати в умовах російсько-української війни», організований Міністерством освіти і науки України спільно з Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Учасниками заходу стали вчителі історії та методисти зі всієї України.

10 листопада відбувся онлайн-семінар для вчителів історії та методистів Дніпропетровщини, організований Інститутом «Ткума» спільно з Дніпровською академією неперервної освіти. Тема освітнього заходу – «Нові виклики, нові програми і підручники з історії за умов російсько-української війни».

12 жовтня Інститут «Ткума» та УОВЦ «Оріон» у рамках «історичних вебінарів» започаткували цикл відкритих онлайн-уроків – для школярів та усіх, кому цікаво вчитися. Перше таке заняття з історії Великої Британії для учнів 8 класу Наукового ліцею міжнародних відносин УМСФ м. Дніпро провела Наталя Власова, учитель-методист, призерка Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2016» в номінації «Історія», директорка в.с.п. «Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ-ІІІ ступенів» Університету митної справи та фінансів, переможниця Національної премії Global Teacher Prize Ukraine – 2021 у номінації «Вчитель-новатор».

Протягом 29-30 вересня у форматі онлайн проходив Фінал XIX Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів, аспірантів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», організований Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума». Попри повномасштабну війну, розв’язану росією проти України, цього року ми отримали близько сотні заявок на участь у конкурсі, з яких на фінал потрапило 40. Протягом двох конкурсних днів учасники проводили аналогії між подіями Другої світової війни та сучасною російсько-українською війною, геноцидами ХХ ст. та сьогоденням, ділилися переживаннями та своїм баченням «уроків війни та Голокосту», котре відобразили у пошукових дослідженнях та мультимедійних розробках, поезіях та есе, відеороликах та малюнках.

Щиро вітаємо переможців!

Наступна