23 лютого класичній гімназії «Престиж» (м. Рівне) відбулось засідання школи педагогічної майстерності з історії на тему: «Друга світова війна і Голокост: актуальні історичні проблеми». Проводив освітній захід вчителі історії Тарас Пилипчук, учасник програм Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума».

Розпочала роботу школи методист КУ «Рівненський методичний кабінет» Тетяна Грещук, яка окреслила мету, завдання та план засідання. З презентацією навчального закладу виступив директор Рівненської класичної гімназії «Престиж» Сергій Рачинець, який ознайомив учителів історії міста Рівне з діяльністю педагогічного колективу.

21 лютого на базі Інституту «Ткума» і Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» відбувся музейний освітній урок для учнів 10 класу середньої школи №89 (Дніпро).  Під час екскурсії Музеєм, , яку проводив науковий співробітник Валентин Рибалка, основна увага була приділена українській революції 1917 р. та українсько-єврейським відносинам у цей період. Цю тему школярі зараз вивчають на уроках історії, тож їм особливо цікаво було побачити експонати, що розповідають про ті часи.

20 лютого у Ліцеї інформаційних технологій (Дніпро) відбулась інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?», яку для учнів 11 класу проводив д-р Ігор Щупак.

Протягом 5-11 лютого на базі Міжнародної школи вивчення Катастрофи Меморіального комплексу Катастрофи і героїзму єврейського народу Яд Вашем у Єрусалимі проходив Міжнародний семінар з історії Голокосту для українських освітян. Учасники групи, серед яких були керівники структурних підрозділів Міністерства освіти і науки України, викладачі університетів, співробітники наукових установ, методисти та вчителі, мали нагоду ознайомитися з методикою роботи одного з провідних світових центрів вивчення та викладання історії Голокосту.

09 лютого директор Інституту «Ткума» і Музею «Память єврейського народу та Голокост в Україні» д-р Ігор Щупак провів інтерактивне заняття для молоді – учасників семінару «Джойнт». Тема заняття була сформульована як «Психологія натовпу, лідерство та спротив Голокосту».

Обговорювалися питання, повязані з особливостями людської поведінки під час Голокосту, зокрема – в умовах увязнення до нацистських концтаборів. Д-р Ігор Щупак зазначив, що під час заняття важливим було показати зв’язок часу і подій, роль особистості та лідера. Тема викликала інтерес молоді, які взяли активну участь в обговоренні.

Наступна