20 лютого у Ліцеї інформаційних технологій (Дніпро) відбулась інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?», яку для учнів 11 класу проводив д-р Ігор Щупак.

09 лютого директор Інституту «Ткума» і Музею «Память єврейського народу та Голокост в Україні» д-р Ігор Щупак провів інтерактивне заняття для молоді – учасників семінару «Джойнт». Тема заняття була сформульована як «Психологія натовпу, лідерство та спротив Голокосту».

Обговорювалися питання, повязані з особливостями людської поведінки під час Голокосту, зокрема – в умовах увязнення до нацистських концтаборів. Д-р Ігор Щупак зазначив, що під час заняття важливим було показати зв’язок часу і подій, роль особистості та лідера. Тема викликала інтерес молоді, які взяли активну участь в обговоренні.

04 лютого на базі історичного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара відбувся фінал ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів Дніпропетровського відділення Малої академії наук України, секція "Історія". 

26 січня в Ізраїльському культурному центрі у Дніпрі пройшло заняття, яке провів директор Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», Музею «Память єврейського народу та Голокост в Україні»  д-р  Ігор Щупак до Міжнародного дня пам'яті жертв Голокосту. Послухати історика прийшли понад 40 молодих людей - учасників Міжнародної єврейської студентської організації "Гілель" та Ізраїльського культурного центру. 

25 січня наукові співробітники Інституту «Ткума» і Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» Ірина Піскарьова, Ірина Радченко та Владислав Базилевський, разом із учасниками Міжнародного освітнього семінару, відвідали Петриківську загальноосвітню школу. До Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту для учнів 10 класу було проведено урок з використанням мобільних освітніх виставок Інституту «Ткума», присвячених трагедії Голокосту, подвигу Праведників  народів світу, теоретичним аспектам злочину геноциду. Учні взяли активну участь в обговоренні цих тем і, зокрема, цікавились питаннями, повязаними з викладанням історії Голокосту в інших країнах.